Իմ մասնակցությունը Սեբաստացու օրերին

Նախագիծը

«Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն» ստուգատեսը ամեն տարի նշվում է նոյեմբեր ամսին։ Մենք իրականացնում ենք տարբեր նախագծեր բոլոր առարկաներից։

Մասնակցել եմ Թամար Ղահրամանյանի՝ <<Սեբաստացու օրեր>> նախագծին։ Սա իմ աշխատանքն է՝ <<Կրթահամալիրը Սեբաստացիների աչքերով>>, <<Երևանը սեբաստացիների աչքերով>>։

Էլյա Սահակյանի՝<< Ո՞վ ենք մենք՝ որտեղի՞ց ենք գալիս>> նախագծի շրջանակներում մենք ավելի խորը ուսումնասիրեցինք մեր  արմատները, իմ ազգանվան ծագումը, իմ նախահայրերին։

Մարիամ Քալանթարյանի՝ նախագծի շրջանակներում ուսումնասիրեցինք Մխիթար Սեբաստացու կյանքը, գործունեությունը, իր թողած հետքը, իմացանք թե ինչու է կրթահամալիրը հենց իր անունով կոչվում։ Սա իմ աշխատանքն է:

                           Мхитар Севастийский

 

Մխիթար Սեբաստացի – Պայծառ Հարությունյան

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *