Սմբատ Բ- քննական առաջադրանք

Ներածություն

Իմ ընտրած թեման Սմբատ Բ-ի մասին է: Ես ընտրել եմ, որովհետև ինձ հետաքրքիր է թե նա ինչպիսի թաքավոր է եղել, թե ինչպես է նա կառավարել, կիմանանք թե նա ինչ քաղաքականությունէ վարել ինչ է արել քաղաքի համար: Այս որերին թեման այդքանել արդիական չէ քանի որ երկրում նախաընտրական շրջան է։ Եվ թեման կարևոր է նրանով, որ ամեն հայ պետք է իմանա իր պատմությունն ու իր արքաներին:

Օգտվել եմ այս աղբյուրներից

Նյութի հղում

Նյութի հղում

Նյութի հղում

 

Վերլուծություն

Աշոտ Գ-ից հետո գահ է բարձրանում Սմբատ Բ-ն: Սմբատ Բ–ի գահ բարձրանալուն և Բագրատունյաց շահնշահ տիտղոսը ժառանգելուն փորձել է խոչնդոտել հորեղբայրը՝ Կարսի թագավոր Մուշեղ Ա–ն։ Նրա դեմ առշավանքի են դրդել Ատրպատականի Սալարյանների ամիրայությունը,բայց հաջողության չի հասել: Սմբատ Բ-ն վարել է խաղաղ արտաքին քաղաքականություն ձգտելով վեճերը լուըծել հարևան արաբական ամիրայությունների և Բյուզանդական կայսրության հետ: Սմբատ Բ-ն առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձրել քաղաքի պաշպանությանը և զարգացմանը: Նա կառուցում էր դպրոցներ, հիվանդանոցներ, իջևանատներ և այլն: Սմբատ Բ–ի գահակալումը նշանավորվել է Անիի Բագրատունիների հետագա հզորացմամբ և կենտրոնական իշխանության ուժեղացմամբ։ 987 թվականին Սմբատ Բ-ն նաև իր թագավորությանն է միացրել Դվինի ամիրայությունը։ 989 թվականին Սմբատ Բ-ն հանձն է առել Անիի պարիսպների երկրորդ գծի (Սմբատաշեն) կառուցումը։

 

Եզրակացություն

Կարդալով Սմբատ Բ-ի մասին ես ևս մեկ արքայի հետ ծանոթացա: Ծանոթա նրա գործոնեությանը, ու թե նա ինչե արել Բագրատունիների թագավորություն հզորացնելու համար: Ես կարծում եմ որ հիմա այս պահին մենք ունենք նրա պես մարդու կարիք, որպեսի արդար և դիվանագիտական քայլերով լուծի խնդիրները: Եվ ես կարծում եմ, որ մենք պետք է դասեր քաղենք անցյալից:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *