Առաջադրանքներ

1.Լրացնել նախադասությունների սկիզբը։

Քնության ժամանակ ես սրտի թրթիռ եմ զգում։

Ուսուցիչները և աշակերտները բանաստեղծի շիրիմին թարմ ծաղիկներ էին դնում։

Ընկերոջս  ճանապարհը բացատրելիս ոչ մի անգամ չի փորձում ինձ ընդհատել։

Երկար և ոլորապտույտ ճանապարհը անցնելուց հետո առջևում կերևա լույսերուվ ողողված քաղաքը։

Այս գարնան ձյան պաճառով  մենք համոզվեցինք, որ գարունը դեռ չի բացվել։

 

2.Նախադասություններ գրել ՝ խոսք ուղղելով հետրյալ անձանց և առարկաներին․

Վարպետ – Վարպե՛տ, սովորեցրո՜ւ ինձ ամուր և սուր թուր պատրաստել։

Սիրելի բարեկամ – Սիրելի՛ բարեկամ, մենք ձեզ հրավիրում ենք մեր սրճարանի բացմանը։

Տեր Աստված – Տե՛ր Աստված, խաղաղությո՜ւն տուր Հայոց աշխարհին։

Երկիր հայրենի – Երկի՛ր հայրենի, դու միշտ կմնաս մեր հիշողություններում։

Քույրիկ – Քույրի՛կ, տու՛ր ինձ քո տետրը և գիրքը։

Մարդ Աստծո – Դո՜ւ՝ մարդ Աստծո, միակ արարած ես ողջ տիեզերքում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *