Մոտիվացիոն նամակ

Բարև Ձեզ։

Ես Վահե Ավետիսյանն եմ, Ձեր կազմակերպության  հայտարարությունը կարդալուն պես ինձ մոտ մեծ հետաքրքրություն առաջացավ դիմելու ՝ հաշվի առնելով աշխատանքի պայմանները, ինչպես նաև ժանային գրաֆիկը: Ես գրաֆիկ  –  դիզայներ եմ և կարծում եմ, որ իմ մասնագիտական աճի հեռանկարը, ինչպես նաև մասնագիտությանս մեջ ավելի հմտանալը հենց Ձեր կազմակերպության մեջ է։ Պատրաստակամ եմ մասնագիտական ձեռքբերումներս և աշխատանանային հմտություններս ի շահ ծառայեցնել հանուն կազմակերպության և երկրի առաջխաղացման համար։ Ցանկություն ունեմ նախորդ աշխատատեղում ձեռք բերված հմտություններս էլ ավելի շատացնել և կատարելագործել, ինչը Ձեր կազմակերպությունում ինձ տեսնելու կարևոր գրավակններից է: Համոզված եմ, որ նվիրվածությունս և աշխատասիրությունս թույլ կտան նպասել ընկերության շարունակական ծրագրերի իրականացմանը: Հյուս ունեմ որ շուտով անձամբ Ձեզ հետ հնարավորություն կունենամ զրույցել: Կարող եք ինձ հետ կապ հաստատել վերևում նշված էլ.հասցեով:

Շնորհակալություն ժամանակ տրամադրելու և ընթերցելու  համար: Սիրով կսպասեմ Ձեր արձագանքին:

Հարգանքներով՝

Վահե Ավետիսյան

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *